.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمدید فرصت ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی

 شمال نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت ثبت‌نام در دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی و کاربردی تا روز سه شنبه ۲۴ شهریور تمدید شد.

حسین توکلی اظهار داشت:‌ به اطلاع تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۴ می‌رساند، با توجه به نظر دفتر گسترش آموزش عالی و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۱۹ شهریور ثبت‌نام نکرده‌اند، شرایطی فراهم شده که تا روز سه شنبه ۲۴ شهریور بتوانند نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
 
وی افزود:‌لذا تمام متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: ضمناً لازم به توضیح است اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام تعداد معدودی کدرشته محل جدید علاوه بر کدرشته‌ محلهای درج شده در دفترچه راهنما در روز یکشنبه مورخ ۲۲ شهریور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
 
توکلی گفت: تاکنون ۱۰۲ هزار نفر دوره‌های کارشناسی علمی- کاربردی ثبت‌نام کرده‌اند که ظرفیت پذیرش بیش از ۲۶۰ هزار نفر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.